1. Millal saadetis kohale toimetatakse?

Vastus: Kullerid toimetavad saadetised kohale esmaspäevast reedeni vahemikus kella 8.00 kuni 17.00. Saadetise kohaletoimetamise aeg sõltub sellest, millises kulleri teenindatava marsruudi punktis asub adressaat. Kui soovite teada saada täpsema saadetise kohaletoimetamise aja, võtke ühendust alljärgnevatel kontaktandmetel: https://www.venipak.ee/kontaktinformatsioon/.

2. Millised on saadetiste kohaletoimetamise hinnad?

Vastus: Kui soovite saadetise eest tasuda ülekandega, saate hinna teada ja tellimuse esitada meie veebilehel asuva iseteeninduse osas Venipak Fast https://fast.venipak.com/.  Valinud saatja ja saaja riigi, sisestanud postiindeksid, saadetise kaalu ja mõõdud, arvutab süsteem välja ja annab mitu hinnavarianti, mille seast saate valida sobivaima.

3. Kuidas saab muuta saadetise kohaletoimetamise aadressi?

Vastus: Saadetise kohaletoimetamise aadressi saab muuta saadetise autojuhile üleandmisele järgneval tööpäeval. Sellisel juhul lükkub saadetise edastamine 1 päeva võrra edasi. Uue aadressi saate edastada meile e-posti aadressil helpdesk.ee@venipak.com või helistades üldtelefonil +3726414481.

4. Kuidas saab registreerida saatmise?

Vastus: Kui kliendil on Venipakiga leping, saab ta registreerida saatmise oma Venipaki kontol. Kõigepealt registreeritakse kleepsud ja luuakse saadetiste nimekiri (registreeri saadetis-> Uus saadetis -> Loo uus -> Uus saadetis). Kui saadetis on pakitud ja saadetise dokumendid ette valmistatud(kleeps kleebitud ja saadetiste nimekiri välja trükitud), tuleb tellida kuller (Telli kuller -> Uus tellimus).

Mittelepinguline klient saab tellimuse registreerida meie veebilehel olevas iseteeninduse osas Venipak Fast https://fast.venipak.com/, helistades üldtelefonil +3726414481 või kirjutades e-posti teel helpdesk.ee@venipak.com.

5. Kuidas saan näha saadetise liikumist?

Vastus: Saadetise teekonda saab jälgida meie veebilehel https://www.venipak.ee/saadetise-jalgimine-olek/ saadetise / paki numbri abil.

6. Kuidas saan esitada pretensiooni?

Vastus: Kui kliendil on Venipakiga leping, saab ta esitada pretensiooni oma Venipaki kontol (Aruanded -> Pretensioonide aruanne -> Esitada pretensioon). Klient, kellel ei ole lepingut, peab täitma pretensioonivormi, mille saab alla laadida siit: „Pretensiooni esitamise vorm“ https://www.venipak.ee/saadetiste-kohaletoimetamise-reeglid/.

7. Kuhu pean pöörduma lepingu sõlmimiseks?

Vastus: Kui soovite allkirjastada lepingu VENIPAKIGA, tutvuda saadetiste transportimise tingimuste ja hinnakirjaga, palume võtta ühendust Müügiosakonnaga alljärgnevatel kontaktandmetel: Anastassia Filatova (anastassia.filatova@venipak.com, +37255515483).

8. Kuidas pakkida saadetist õigesti?

Vastus: Klient, kes soovib tagada oma saadetise turvalise transportimise, on kohustatud tutvuma Venipaki saadetiste pakkimise eeskirjaga, mille leiab siit: https://www.venipak.ee/sobiv-pakend/

9. Millistes riikides on võimalik kohaletoimetamine/ saadetise pealevõtmine?

Vastus: Saadetise kohaletoimetamine ja selle komplekteerimine on nüüdsest võimalik kogu maailmas. Rohkem teavet küsige Teie ettevõtet teenindava müügijuhi käest või e-posti teel global@venipak.com.

10. Mitme päeva jooksul saab saadetise kätte pick up-punktist?

Vastus: Saadetised saab pick up-punktist kätte 5 tööpäeva jooksul alates väljastuskoodi saamisest SMS-iga. Täpsema info leiate siit: https://www.venipak.ee/pick-up-punktid/.