Te ei vaja eraldi töötajat, kes sõidaks mööda kliente ja koguks kokku kaupade eest saada olevat raha. Seda funktsiooni võib täita meie kuller, kui tellite C.O.D. teenuse.

Venipak klientide hulgas leidub praktiliselt kõigi ärivaldkondade esindajaid. Need kliendid on võtnud kohustuse ja andnud lubaduse, et nende kaubad jõuavad nende ostjateni või lõppkasutajateni järgmisel tööpäeval. Mõned ettevõtted saadavad kaupu oma filiaalidesse, teised aga müügipunktidesse või lõppkasutajatele, s.t. füüsilistele isikutele.

Võite säilitada rahu ka juhul kui autoavarii, loodusjõudude poolt tekitatud stiihia või varguse tulemusena on tekkinud kahju Teie kaupadele või muudele väärtustele või tekkinud muud liiki kahjud. Venipak saadetiste kindlustus katab tekkinud kahjud.

Kaupade ostmise fakti kinnitamiseks ei ole teil vaja arvele kliendi allkirja saada. Kaupade kohaletoimetamise ja nende eest tasumise fakti tõestamiseks piisab Venipaki saadetise kohaletoimetamist kinnitavast dokumendist (P.O.D.).

Juhul kui olete suur ettevõte ja saadate ühe päeva jooksul palju saadetisi, võite oma arvepidamissüsteemi meie süsteemiga ühendada.

Kui varasemalt oli võimatu hinnata kaupade ühele kliendile saatmise kulusid, siis Venipak on-line süsteemi abiga saate oma logistikakulusid analüüsida paljudes lõigetes, grupeerides neid klientide, linnade jm. järgi.

Teil pole vaja oma logistikaosakonda või autojuhti, kes Teie kaupu veaks. Olete vabad niisugustest muredest nagu autojuhi puhkus, haigestumine, kulutused auto soetamiseks, ülalpidamiseks ja tehniliseks hooldamiseks jms.

Teil pole vajadust kaupade tarnegraafiku järele, millega Teie kliendid oleksid sunnitud kohalduma. Venipaki teenuseid kasutades toimub kaupade kohaletoimetamine tekkivast vajadusest lähtudes: klient esitab teile täna oma tellimuse ja juba homme saab oma kaubad kätte. Tänu sellele kasvab teie müük.

Te ei vaja eraldi töötajat, kes sõidaks mööda kliente ja koguks kokku kaupade eest saada olevat raha. Seda funktsiooni võib täita meie kuller, kui tellite C.O.D. teenuse.